Irene van Deijl: 'Holland Casino wil decembergevoel claimen met Gold Rush-campagne'
- Online
- 1 dec 2017 @ 16:50
- Link
-
Wout Maas
redacteur MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Instore marketingActivatieInterview
- 1 dec 2017 @ 16:50
- Wout Maas
Holland Casino lanceert de campagne 'December Gold Rush'. Er wordt in december meer dan een miljoen extra prijzengeld – waaronder ruim 15 kilo goud – uitgekeerd aan gasten. De extra goudprijzen zijn te winnen via speelautomaten, Roulette en Black Jack. Met deze prijzenpot wil Holland Casino het volgens campagne-marketeer Irene van Deijl voor vaste én nieuwe gasten extra aantrekkelijk maken om in de feestmaand een bezoek te brengen aan Holland Casino.
Activatiebureau Quince is verantwoordelijk voor de hele campagne. Die gaat vandaag van start met een tv-commercial. Vanaf maandag komen daar onder andere abri’s, radio, digital screens, trams, bioscoop en online video’s bij. Ook instore wordt er vanaf 1 december flink uitgepakt.
Het is gebouwd vanuit de tot de verbeelding sprekende kans om goud te winnen. Goud heeft een connotatie van rijkdom en financiële mogelijkheden. Om dit gevoel te vangen in een activerend thema ontwikkelde Quince de December Gold Rush-campagne. Klanten barsten door abri’s, rennen door digital billboards en slaan zelfs hun kamp op voor Holland Casino (TV).
Van Deijl licht toe: ‘We willen in deze campagne het decembergevoel claimen. Het is juist in de feestmaand leuk om een bezoek te brengen aan een van onze vestigingen. Zeker omdat we extra prijzengeld ter beschikking stellen waaronder ruim 15 kilo goud. Gasten kunnen er voor kiezen om hun prijs in geld te krijgen uitgekeerd, maar het is dus écht mogelijk om goud te ontvangen.’
Quince verzorgt al zeven jaar activaties voor HC. ‘We zijn al jaren zeer tevreden geweest over het werk van Quince. Daarom hebben we Quince gevraagd om de totale 360 campagne te realiseren. We zijn heel blij met de campagne die ze voor ons hebben gemaakt! We krijgen van collega’s uit de vestigingen veel positieve reacties op de middelen. Natuurlijk is het onze bedoeling om met deze merkactivatie bestaande klanten te mobiliseren om ons extra te bezoeken, en tegelijkertijd potentiële gasten met ons kennis te laten maken. Ik ben ervan overtuigd dat we daar met deze campagne in zullen slagen. Quince laat met deze campagne zien alles in huis te hebben om een zeer complete activatie te realiseren. Van ATL- tot en met instore-communicatie.'
-
Wout Maas
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
- December Gold Rush
- decembergevoel
- abri's
- Quince
- Irene van Deijl
- Holland Casino
- digital billboards
- 15 kilo goud
- goud
- instore
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM beboet maker Fortnite voor... 14-05-2024
- TikTok labelt door AI gemaakte content10-05-2024
- Apple biedt excuses aan voor... 10-05-2024
- Reid Hoffman laat zich door AI-twin... 02-05-2024
- Autoriteit Persoonsgegevens:... 02-05-2024
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing